Share This Post

Alle plaatsen / Alle sectoren / Betere zorg / gastvrijheid / gezondheidszorgmonitor / klant centraal / Menselijke interactie en liefdevolle bejegening / persoonlijke benadering / zorg

Newcom Gezondheidszorgmonitor 2012: beoordeling zorg positiever, maar klantgerichtheid blijft onder de maat

Nederlanders beoordelen dit jaar de zorg positiever dan voorgaande jaren. Aandachtspunten binnen de zorg blijven de gastvrijheid, persoonlijkheid en betaalbaarheid. Slechts een derde van de Nederlanders is van mening dat binnen de zorg de patiënt echt centraal staat. De helft van de Nederlanders voelt zich nog steeds vaak een ‘product’ wanneer ze gebruik maken van de zorg en mist men iemand die echt met hun meedenkt. Dit blijkt uit het Newcom rapport Gezondheidszorgmonitor 2012

Newcom Gezondheidszorgmonitor 2012: beoordeling zorg positiever, maar klantgerichtheid blijft onder de maat

Share This Post